Arkadaşlar doktorum oğlumun günde 6 kez burnunu yıkamam gerektiğini söledi tazikli bir şekilde ama eşim sürekli hergün yapıyosun sonunda bişi olucak die sürekli vervese veriyo halbuki günde bir kere yapıorum sizce çok zararlı mıdır kafam çok karışık 😞😞😞😞😞 bu arada oğlum asla başka türlü burnunu temizletmiyor bu yöntemle temizlemek zorunda kalıyorum