Serhat Kızlarrr robot süpürgeyi uzun süredir düşünüyorum şu indirimlerle 3150 tlye xiaomi clean mop pro almaya karar verdim sizce mantıklı mı kullanan kişiler varsa olumlu olumsuz yardımcı olabilir misiniz :))
GoGirl Serhat bende vacuum mop pro var gayet memnunum ben cok isimi hafifletti evim yorulmadan hep kırıntısız
GoGirl Serhat 3300 du ben alirken ev isi mecbur yapiliyor pek heves kacircak bisi degil 😅 ya suz supurceksiniz ya robot ben cok alistim basina is gelir de bozulur diye korkuyorum oyle diyim 😅