Deletedmom7 merhaba canım bizde yarın tam 6 aylık oluyor 27 mayıs doğum tarihimiz. Mamayla beslendiği için 5.ayda doktorumuz ek gıdaya başlattı 3 gün kuralıyla gidiyorum. Şuana kadar yogurt,kabak,havuç,patates,brokoli,elma,muz, armut ve üzüm suyu tadımi yaptık. Meyveleri pek sevemedi ama sebzeler çok şükür yiyor yogurduda. Gündüz uykumuz 2 kere oluyor 1saatle 1 bucuk saat arası değişiyor uykuları bazen 45 dk uyuyor. Bazende gündüz tek uyuyor canım. Maşallah diyim 3. Ayından beridir akşam uykusu sabittir en geç 9 9 bucukta bu şekilde alıştırdım 🧿 poposunu havaya kaldırıp kendini geri geri atıp bi yerlere gidiyor ama yüz üstü koyunca gidemeyince sinirleniyor hemen mızmızlanıyor, ara ara bazen sirt üstünden yüz üstüne dönüyor. 4.aydan beridir hep oturmak istiyor ve ara ara oturtuyordum şimdide oturtuyorum 10 15 saniye desteksiz kendi oturuyor ama sonra kıpır kıpır olduğu için sağ sola atıyor kendini 😂 biraz ara ara diş huysuzlugumuz veya iştahsızlık oluyor ama çok şükür öyle böyle günler geçiyor 🥰 henüz dişimiz yok. Şimdilik bizden bu kadar 🤗 Yarın 6. Ay kontrolümüz var boy ve kilomuzu orada öğreniriz ama evde tartida tahmini tartık 8 kg geliyordu ama evdeki tartiya pek güvenmiyorum 😂 sağlıklı olsunlarda kilo boy önemli değil sorun aezetmedigi sürece. Doktorumuz nelerle devam edecegimi söyleyecek birde bizim doktorumuz demir ilacını 4.ayda önermedi yarın önerisiyle alıp başlayacağız.