Kızlar merhaba oğlum 3 aylık ve çok takip etmiyodu bizi ve nesneleri kontrolde doktoru bi göz doktoruna gözükün dedi neyse gözüktük bziden vep-erg testi istedi beyin ve göz arasındaki sinirlere bakıyomuş çektrdk doktpr beyin ve göz arsında ileti bozukluğu olduğunu söyledi görüyo ama az görüyor dedi doğumsal bişey dedi ve tedavsinin olmadığını söyledi ama zamanla düzeledebilceğini söyledi aynıda kalabilir dedi aynı kalırsa az görceğini söyledi varmı böyle bir durum yaşayan düzelen 😔😔