Metehanin_Annesi Ayni şeyi ben de bir ay önce yasadim. Doguda kucuk bi ilcedeyiz, gorup dokunup secmeyi cok isterdim ama… o yuzden hm kurtaricim oluyor. 1 ay once bi alusveris yaptim kimisini 4 6 ay kimisini 6 9 ay almistim. 4 6 ay aldiklarim simdiden tam oturmaya basladi. 6 9 ayliklar da bol olmuyor. Benim de 3 bucuk aylik biraz iri bi bebis… dun hm de indirim vardi ama daha once favorilere ekledikkerim tukenmis hep yine de 3 4 takim sldim.6 9 ay tercih ettim.
Kisa kollu citcitli badi uzerine uzun kollu citcitli badi ya da citcitsiz normal üst ve alt giydiryrm. Tulum bana cok pratik gelmiyor ama tulum da giydiryrm arada . Kapbula diye de bir marka var hamileyken denk gelmisti ürün cesidi cok degil ve fiyatlari yuksek viraz ama çok guzel urunleri… karantine donemi magazalar kspali diye guzel indirim yapmislar cok da ilgiliydiler,almistim bsya… buyuk 1 yas fln da slmistim.iyi ki almisim. Dun bsktim fiyatlar da hem indrm yok hem de ürun cesidi baya azdi… alsam ki dedim ama almadim… ama cidden guzel urunleri… aldigim bazi urunlerden vardi hala 2 kati fiyatlari…
Neyse lcw dan patikli altlardan aldim gecen onkar gece corapsiz ystirmaya cesaret edemiyorum, ayaklari kan dolasimi acisindan serbest oluyor diye onlari geceye saklamaya calisiyorum.
Izmir deykn arkdslara hediye alirken bir süru bebek magazasi vardi cok da guzel urunler oluyordu jokerde faln isimlerini unuttjm yan yana bir suru magaza vardi. Sonuc olarak hm iyidir 😊👍🏻 sünme çekme hicbir sey olmadi defalarca yikandi sadece bazi urunleri biraz ince oluyor sanki…