aLmisMomSs Merhaba anneler bebeğim 5.18 günlük kaşık maması vermek istiyorum arada çünkü mama ile besleniyor. Hangi marka tercih ediyorsunuz hangi öğünde ne kadar?
1anne1yavru aLmisMomSs ben hero baby ve hipp kullanıyorum çok iştahlı yemese de arada çeşit oluyo iyi oluyo tavsiye ederim günde 1 defa veriyorum
Elif-ecre Bende değişken olarak hero baby ve hipo kullanıyorum canım. Benimki 1 yaş 24 günlük. Kendim yapıyorum irmikli muzlu vs kesinlikle yemiyor. Bende veriyorum.