Benim oğlum 4 mart doğumlu dört bacaklı gidiyo evi geziyo o şekilde 1 aydır da sıralıyo tutunup çok hareketli sayesinde doğum kilolarımı verdim 😊 ama ailelerimiz uzak tek başıma bakıyorum çok yorucu ilk adım arabası aldık ama daha mantığını kavrayamadı yüzüne bile bakmıyo