___sonbahar___ Arkadaslar bebegim 2 aydir yesil kaka yapiyor full yemyesil ve sumuksu ishal gibi ayrica ama hep yesil . Sut urunu diyeti de yapiyorum gecmiyor anlamadim yani.
Seldademir ___sonbahar___ tahlil yaptırdım temiz çıktı. Diş yüzünden de olabilir dedi üşüttüğü işinde olabilir dedi doktor. Bende hasretle düzelmesini bekliyorum :)
___sonbahar___ Senemgnccc sut urunu yiyemedigim icin kalsiyum olsun diye yumurta domates zeytin recel falan
Senemgnccc ___sonbahar___ kusura bakmayın yazamadım ama yumurta ve domateste alerjik aynı problemi bende yaşamıştım. Kakası bu defa çim gibi yeşil olunca yumurta ve domatesi de bıraktırdı doktor düzeldi. Sadece süt ürünü değilde coklu protein alerjisi olabilir bizimki öyle cünkü. Yumurtada ki proteine falanda alerjisi oluyor