findikannesi Kızlar acil cevap verir misiniz iki buçuk aylık bebeğim var kendisini cok kasıyor altını alırken bezini değiştirirken Cok fazla kasıyor netten biraz baktım hiç iyi seyler yazmıyor sizlerin bebekleri nasıl onlarda da böyle kasılmalar oluyor mu ben büyüdükçe olduğunu düşünüyorum ama insallah korktuğumuz gibi değildir yarin hemen doktora goturcem Randevu aldım ama önce sizlerden de bilgi almak istedim
BiciNanaMusi Yok canim korkma benim ogluşum da yapıyor onu altını açarken özellikle hoşuna gidiyor bir türlü bezini baglayamiyorum😊 gerilme leri falan yeni yeni ogreniyorlar kasilmaktan kastın kendinden gecmiyorsa korkulacak bişi yoktur bence 😊
findikannesi BiciNanaMusi mesela emzirmek icin filan kucağıma alırken veya yatırırken filan da yapıyor tek alt açarken değil ki
BiciNanaMusi findikannesi 2ay 10 günlük evet kucağıma alırken yapıyor uyurken yön degirtirdigimde yapıyor ama geriliyor yeni kesfettiklerinden fırsat bulduğu her dakika yapıyor hemen hemen bende bitiyorum o hallerine 😊
findikannesi BiciNanaMusi benim bebeğim de öyle dediğiniz gibi ama ben çok korktum nette epilepsi filan yaziyor Allak korusun şimdi doktoru arayıp randevu aldım yarin goturcem
BiciNanaMusi findikannesi yok canım ya allah korusun öyle bi durum olsa ağlar ki durmaz başka problemleride olur öyle kötü düşünme ama yinede götür tabi icin rahatlasin😊
findikannesi Nuryalcndag gazdan dolayi oluyor Muş veya bebek kendi de yapıyor Muş öyle doktor korkulacak birsey yok demişti eğer yine de endişelenirsen videosunu cek gönder dedi şimdi 3bucuk aylığız şükür artık yapmıyor oğlum muhtemelen gazdan dolayi oluyor du