Merhaba anneler, 32 günlük bebeğim var. Doğum yaptığım ilk bir hafta sütüm gelmediği için hipp organik mama alıp kullandık sonrasında sütüm gelince haftada 1 kere gibi devam ettik. Bebeğim bugün hiç susmuyor doymuyor sanırım sütümle. Mamanın üzerinde açıldıktan sonra 3 hafta içinde atın gibi birşey yazıyor. Kullanıp kullanmama konusunda çok kararsız kaldım eşim kullan birşey olmaz diyor. Kullanan var mı ?