bus00 Merhaba hipp combiotic kullanıyordum hipp organiğe geçtim ve fışkırarak kusmaya başladı bu mama değişikliğinden olabilir mi sizce yaşayan var mı ? Normaldedr kısıyordu ama ağız kenarından sızarak şuan fışkırarak kusuyor 🥺
kuzeymiraa bus00 ben kullanıyorum ama bebeğimin reflüsü olduğundan kaynaklı fışkırtarak kusma yaşıyoruz biraz diğerine göre ağır bir mama
bus00 kuzeymiraa sizde mi hipp organik kullanıyorsunuz değiştirsem mi acaba ben o mamayı reflüyü teşhisini doktor mu koydu
kuzeymiraa bus00 evet doktor kontrolünde gerçekleşti. Bence değiştirmenize gerek yok dönemsel kusma da olabilr ama en iyisi doktorunuza sormak. Ama hipp mama kullananlar genelde çok memnun oluyor