Pares 7,5 aylık bebeğim kesinlikle mama içmiyo sevdiği ek gıdaları yiyo mama hayatta içmiyo nasıl büyüycek zaten kilo sorunumuz var napmam gerekiyor aklımı yitircem 1 ay önce memeyi de bırakmıştı zaten yardım edin lütfen 😔
mom20 Pares bnm oğlumda hiç sevmezdi ve içmezdi Bn uykusunda içirirdim.. günde 2 defa uyuyordu her uyuduğunda içirrirdim.. akşam da öyle
Vanilya Pares Benim kızımda da aynısı oldu. Doktor mamayı değiştirin dedi değiştirdik 3 tane denedik. İçti. Şimdi yatarken ve geceleri içiyor. Gün içerisinde yine içmiyor. İçtiği kadar artık dedi doktor
Pares Deletedmom16 amaliyat olduk 4 gün önce çıkınca açlıktan çok içmişti bir daha hayatta içmiyo gece 50 cc cik içmişti
NesLyy- Pares Malesef bazı aylarda öyle oluyorr düzeliyor ama sonraa zorlamayın yine sizz sabır gerektiriyor geçer inşAllah biran önce🙁
1Ezoo Benim oglum da icmiyordu inek sutune baslamistim sulandirarak ne guzel ek gida donemine de gecmissiniz sebze corbalari meyve pureleri ve sut verebilirsiniz doktorunuza sorarak benim doktorum soylemisti
Damla93 Pares benimkide aynı bizde 7 buçuk aylığız ne süt içirebiliyorum ne mama mamayı zaten hiç içmedi doğduğundan beri ek gıda desen onlarıda çok bayılarak yemiyo yediği belli başlı şeyler var onları bi kaç kaşık yiyo sadece bende çok merak ediyorum nasıl büyüyecek bu çocuk böyle
Poncikbirannis Pares başıma geldi cnm. 7 aylikti tam. Gerci bizimki alerjik mamaydi zaten zor içiyordu. Hemencik doktora gittim. Bir sorun olmadığını 3 saate bir ek gida yedirmemi böylece daha çabuk toparlayacagini söyledi. Bende oyle yaptim