Asklepios Dün kapya biber koymuştum çorbasına çok olmamak şartıyla. Bugğn kakası kırmızı parça parça değil ama rengi kırmızımtrak. Biberdendir değil mi
Woody Asklepios evet biberden oluyor. Takip edin 1 2 gun biber vermeyip. Normale döner. Ispanak fakan verdiyseniz sonra da yeşil olmuştur ☺️
asyasare Asklepios evet canim biberden. bende kapya biberden salca yaptim kizima buzluga attim. ne zaman kullansam kirmizi kaka cikiyor endiselenme
Asklepios Woody teşekkür ederim canım 🙏 daha ıspanağa geçmedik 6 aylık benimki sen nasıl verdin ıspanağı
Asklepios asyasare ben ilk defa verdim de 6 aylık o yüzden sordum canım kapya biberle salçayı görmüştüm nasıl yaptın sen
Balkizlarim Asklepios evet canım ben direk yediriyorum mesela biberli yumurta yapıyorum o gün öyle oluyo 😘🤗
Woody Asklepios 5 aylıkken ıspanak, semizotu veriyordum ben. Ispanak, kırmızı biber biraz da bulguru veya pirinci haşlıyorum. Robotton çekip veriyorum
tosbigim11 Asklepios bnde yapıyorum oğluma ıspanak çorbası soğan havuç patates ıspanak önce bunlar pişiyor sonra bulgur ☺️
asyasare Asklepios 2 kilo kadar biberi temizledik cekirdeklerini sicak suyun icine attim iyice yumusayana kadar hasladim canim. ondan sonra da suyunu suzup blenderdan cektim buzluk posetlerine doldurdum o kadar.
minnakbaby Asklepios bence normal yesil mercimek yeyince mercimekler cikiyor ispanak yeyince onlari da görüyorum endiselencek bisey yok bence 😊
GramPozitifBakteri Asklepios evet biber yapıyor.Kızım yediğinde de illa olur sonraki kakası normal gelir yine
Woody Asklepios Bu arada kapya biberi haşlayıp blenderdan geçirip buzluga atabilirsiniz. Her yemege salça gibi koyarsınız. Lezzet verir 🌺