Mrb kızlar bebeğim 6 ay anne sütü aldı ondan sonra almadı mecbur mama ile devam ettik ama şimdi 11 aylık oldu mama yı bırakmayı düşünüyorum ek gıda veriyorum kahvaltı corba meyve yoğurt falan bunları veriyorum mama artık vermeyeceğim Bi zararı olur mu sizce