Vanilya bende öyle bildiğim için oturtmamıştım yoksa benimki de baya meraklı
ahsenmomm Hepsi genelde öyle canım o aylarda ama zamanı beklenmeli
Belinayss aynen başlayalım madem 🥰
ikiprensannesii2 😀😀 olsun o da bişey 🥰😀
incognito ben 4. Ay da götürmedim doktora o da belki oturt diyecekti🤷🏻♀️