Zynphafsa merhaba oncelikle çoklu gida alerjisinin zorlugunu cok iyi bilirim.1. Ay itibariyle bizde de kakadaki sorunlar ve huzursuzluk kilo alamama olarak başgöstermisti.cocuk dr unumuzun yanlis yonlendirmesiyle vakitte kaybettik ama ben herseyi keserek(cok zordu)kendim tespit etmistim alerjenleri.bizim yulafa da siddetli alerjimiz vardi.size umut olsun suan 7 ay 4 gunluguz bu ay itibariyle susam cavdar arpa ve yumurtayi tam olarak açtim.hatta oglumada yumurta balik ve tavuga baslicaz ek gidasinda .kademe kademe açtirdi dr umuz (prof.cocuk gastroentrolog).sadece süt urunleri ve yulaf i acmadik henuz. Oarida gelecek ay denetecek.En azili iki alerjendir sut urunleri ve yulaf dedi bizim dr umuz.yulaf tuketiyorjm dediginiz icin soyluyorum.biliyorum cok zor ama disinizi sıkıp onu da yasak listesine alip deneyebilirsiniz.yolun sonu umut.ek gida toparladi bizim alerjimizi.erken baslatti drumuz.sizde moralinizi bozmayin.cok zor bi surec bende arastirmaktan okumaktan kafayi yemistim ama gececek sadece biraz sabir.bu arada sizde takviye almayi ihmal etmeyin.demir,kalsiyum,b12 vs.