esma Merhabalar. Adet geciktirici hiç kullanmadım, kullanmam gerekecek sanırım bir seyahat dolayısıyla. Emzirmeyi de yeni bıraktım. Önerebileceğiniz bir geciktirici var mı? Yan etkileri vs sizde bir etki yarattı mı? Şimdiden teşekkürler.