Sebht93 evet doktorum söylemişti bana yıl sonu sorun yaşarsınız diye.sağlık bakanlığı izinleri geç çıkıyormuş. Yıllık belirli bir miktar geliyormuş. Migrostan alıyordum şöyle yaptım, nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama migros sanal marketten marketten teslimi seçip tüm ilçelerdeki her marketi gezip arattım bulduklarımıza gidip aldık, aralık sonuna yetecek kadar depoladık. Sonra zaten iki numaraya geçeceğiz onun tedarik sorunu yok.