Dilanacr Kızlar bebeğim 4 ay 15 günlük memeye aldığım an ağlamaya başlıyor hoş normalde de çok mutlu değil zaten sürekli mızırdanıyor ağlıyor sadece kucakta gezmek istiyor meme reddi yasıyoruz zaten atak döneminde miyiz diş mi ne bu anlamadık ne uykumuz kaldı ne başka bişey çok mutsuz siz neler yapıyorsunuz böyle ağlama krizlerinde ya
YasemiNYagmur1 Dilanacr ayyyyy sabrım kalmıyor benim meme zaten almıyor da uyumamalar direnmeler sürekli bi mız mız halleri memnuniyetsiz kucak istiyor alıyorum mutlu olmuyor oynatıyorum sıkılıyor uyurken bağırarak ağlama sonra kendi kendine geri dönüyor dönüyor dediysem de yarım saat haa öyle saatler falan değil 🥴
Ozgeruya Dilanacr ayni sorun bendede var hic uyumuyor duzgun hep kısa kısa uyuyor hele geceleri hic uyumuyor buara
Sedada Dilanacr benim kizimda 4 ay 15 günlük bizde huysusuz geceleri hiç uyanmayan kızım şimdi cok sık uyanıyor oda diş çıkaracağı icin huysuz 2.3 aylikken uyku düzeni yaptım o yüzden çok şükür sıkıntımız yok
Dilanacr YasemiNYagmur1 ben de aynı durumdayım çok zorlanıyorum ağlıyorum artık sinirden napıcagmı şaştım kimse de yok destek olucak ana falan yakın olsa da gelse idare Etsek falan 😢 ne kadar sürüyor bu atak dönemi acep
Ozgeruya Dilanacr benim annem kayinvalidem geliyor ama kimsede durmuyor bi tek bende duruyor ondanda cok zorlanıyorum
YasemiNYagmur1 Dilanacr 35 gün diye biliyorum Google atak hesaplama yaz bebeğin doğum tarihini istiyor ve hesaplıyor kaç gün kaldığını falan söylüyor. Benim annemler burda ama durmuyor ki baksınlar bazen öyle sinirli oluyorum ki uykusuz olunca özellikle kafam zonkluyor odadan uzaklaşıp geri dönüyorum sakinleyip çok zor ya bizim 2 haftamız kalmış 🥴
ssevval uyumaya direnme, surekli memede kalma isteği, gece 35663 defa uyanma, gündüz yarım saati asamadigimiz uykular, cidden zor Allah yardimcimiz olsun. Neyse ki tek değilmişim
Dilanacr ssevval bizimki iki kez uyuyor gündüz 40 dk falan 😔 dinlenmeme zaman olmuyor bir yandan ev bir yandan yavrum yetişemiyorum
Dilanacr Sedada bizde öyleyiz gece uykusunu biliyor şükür bende o ayda öğrettim sadcee çok sık uyanıyo uzun zamandır geri uyuyor sabah 10 a kadar uyuyor sık sık uyanarak ancak gece zor geçiyor uykuya 3 4 kez uyanıyor tekrar uyutuyorum diş dedik iki tane beyaz sert çıkıntı vardı şimdi onlar da kayboldu anlamadım nasıl bişey
Sedada Bvzz sabahları 10 da uyaniyorsa 11.30 yada 12.30 da emzirip deniz sesini açıp sallıyordum yarım saat 1 saat yada 2 saati buluyordu uyuması 13.30 da uyaniyirsa 15 .00 da uyutuyordum her uyku arasına 1.2 saat koyuyordum canım
rike-nile-aro 4 ay 24 günlüğüz aynı tepkiler Kucaktan inmek istemiyor kucaktayken oturuyorsam yine mutsuz gezmek istiyor. Akşam üzeri bu saatlerde emmek istiyor ama 1 dkk emiyor başlıyor ağlamaya sütümün olmayışından değil ağzında sütle ağlıyor. Uykuya çok yüksek direniyor gece bir ben bir eşim kalkıyoruz sayısını hatırlamıyoruz.. sürekli bir mıkırdanma hali sürekli huysuz böyle değildi yavrum 2,5 3 haftadır nerdeyse böyle. Bitsede hem kuzucum hem biz rahat etsek 😵