Benim bebeğimde yumurta alerjisi var, yani doktor test yapmadan bu tanıyı koydu 1 hafta önce. Bende süt ürünleri de olabilir diye hem yumurta hem süt ürünleri diyetine başladım. Şuan belirtiler yok denilecek kadar az. Süt ürünlerini tüketmeye başlasam mı? Başlarsam nasıl başlamalıyım ne yapmam gerekiyo ?