Deletedmom14 Bebeğimi uyuttum ,kahvemi aldım ,geldim .bakin bakalım teyzoşlar bu diş mı. Altta bi belirti yok. Üst damakta 2 ön ve 2 kopek dişi kabarmış. Bu dişin de ucu minnacık beyazlamis. Elledim kemik gibi sert geldi elime .iltihap gibi değil yani. Sizce?
Deletedmom14 Yesillimon geleydiler iyiydi 😁 1 aydan fazla böyle kabarık. Çok da huysuz 3 gündür, dişten bari olsa diyorum 🤭
Kip Yani çıkmak için ilerliyor daha damak içinde eğer yanılmıyorsam köpek disinin olduğu kısımda bir ilerleme var sıralama bazen değişiyor dislerde önce alt 2 cikmayabilir tabi belli de olmaz sağlıkla büyüsün insallah
Deletedmom14 Woody ben 12 tane karanfili ezip ,üzerine zeytinyağı koydum, dolapta beklettim .siz direk karanfil yağı mı sureceksiniz🤔
Deletedmom14 Hasretunlu kehribar kolyesi kullandığımı yazmamıştım ki 😳😳 nerden bildin ayol 😁 yani bilmiyorum ateş falan yapacak mı ama şuan çok huysuz . Eğer bu da diş den kaynaklanıyorsa işe yaramadı. Salyası da hiç azalmadı zaten