Pinareslem ben hep tek göğüs emzırdım bende de solu ne yaptıysam almadı sonradan da ben ugrasmayı bıraktım. Kılo alımı hep ıyıydı yani tek göğüs yetiyordu. Simdı 17 aylık hala tek göğüs emiyor ama ıkı meme arasında büyüklük farkı cok cok belirgin keske ugrassaydım diyorum aradaki farkı gördükçe. Şimdi ugrasıyorum ama artık daha da akıllandı hıc almıyor.