Hangi bezi değiştirdiysem lastik izi yapıyor ama tek bir bacak. Bir türlü iğleşmiyor oya içindeki iç lastiği yırtıyorum . Arko tüp krem.bepantol,sudocrem,pudra bunları denedim ama geçmedi . Tahriş olmuş tam iç lastiğe gelen kısım nasıl iğleştirebilrim?