defnesmomm Aysehakan böbrek problemlerine yol açtığını okumuştum. Tam ölçü yapılmalı. Ne suyu fazla konulmalı ne de maması. Her 30 cc için 1 ölçek.
BaraninAnnesi Aysehakan agiir bence 30ml 1 ölçek normalde sen 2 koyuyorsan ağır olr. Hazmetmesi zor olur çünkü mamalar genelikte yağlı
SevcanDenizKorkmaz Aysehakan çünkü 30 cc ye 2 ölçek koyunca mama daha tatlı oluyor çocukta ondan iciyordur. O koyu baskın tada alisirsa olması gereken ölçek ona tatsız geleceği için içmek istemez doğru birşey yapmıyorsunuz size o aklı kim verdiyse.
Asli06 Ya kızlar post açtım ama kimse cevap vermedi bende meme mama gidiyorum ama hipp mama kullanıyorum kabız olmaması için ne yapabilirim ya banada Bi yardım edin