Seherronya GizemElf ya gerçekten şaka mısınız ? Arkadaşım adet gecikmesinin bin türlû sebebi olabilir bunu artık bir kavrayın. Ayrıca kocanla mûnasebet içindeyken korunuyor musun korunmuyor musun nerden bileliiiiiiiim ? Bu ne saçma soru ya
Balkizlarim GizemElf hamilesin desem nolucak test yap bı çocuk annesisin ki buradasin yani artık tecrübeli olman lazım 🙏🙏
Mavilii Seherronya test yapmak akıllarina gelmiyor sanırım 🙄 valla canı sıkılan laf olsun die post acıyo. Siz kendiniz bilmedikten sonra burdakiler nasıl bilsin dimi. Cok garip bir zamanda yaşıyoruz
Seherronya Mavilii ya karışmak istemiyorum ama elimde değil gerçekten sinirleniyo insan . Böyle bir saçmalık olabilir mi ya ? Bari yaz mesala şöyle veya böyle korunuyorduk en azından belki bir fikrimiz olabilir ama direkt hamilemiyim adetim gecikti. Yahu adet gecikmesinin o kadar çok sebebi oluyor ki biz nerden bilelim yani
Mavilii Seherronya haklısınız tabiki oyle bazen insan strese girince de adeti gecikebiliyo illaki bu hamelikle alakasi olan bisey degil. Biz nerden bilelim ne derece korunduklarini yada hangi yöntemle korunduklarıni. Ne diyelim hamile desek hamile mi olcak yani. Vallahi bu insanları anlayamıyorum
ZyNpYigit GizemElf korunuyor musunuz korunmuyor msunz ? biz bilemeyiz adetinz dezenli mi degil mi ? Stresten olmua bilirdinz hormnlrdan olblir hva degismnden olblir bi cok nedn vr erkn gbelik testi vr alip ypin vrsa cikr🙈🤣
Bsecill GizemElf telefonun ses çıkış (hoparlör) kısmına 5-6 damla işerseniz sonuç bizim ekranlara düşer ve sizi bilgilendirebiliriz
YasemiNYagmur1 GizemElf korunuyor musunuz ben de 1 kere bile korunmasız ilişki yaşarsam korkuyorum ama belli olmaz her ay düzenli olan adetiniz bu ay zamanında gelmediyse olabilir ama düzenli değilse olmayadabilir test yaparsanız hemen sonuç alırsınız hani şu 5 TL olanlardan dahi
Duygusalanne Bekleyin daha adet olmaz karnınız buyur hareket falan hissederseniz hamilesinizdir. Eğer adet olursanız hamile değilsinizdir. Sonra linc etmeye meraklısınız diyorsunuz .🤷🤷🤷
pufudugunannesi38 GizemElf sen boşver canm yarın sabah erken gebelik testi yao banada haber et ins gönlünce olsun
pufudugunannesi38 GizemElf canım iyi akşamlar bende olmadım ayın 23 de olmam lazım di ama olmadım yarın erken gebelik testi yapicam korkuyorum valla