Merhaba hanımlar benim 2 oğlum var ikisini de belli bir döneme kadar emzirdim hatta küçük oğlum 8 aylık onu hala emziriyorum ama yaklaşık 2 haftadır göğüslerim yara oldu emzirmek çok zor bişey haline geldi ne kadar krem sürsemde fayda etmiyo bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen tecrübeli annelerimizden yardım bekliyorum