Güzel anneler oğlum çok zor bi bebek zaten. Doğdu doğalı oturma odasında uyuyoruz beşiği de ana dizi o yüzden. Günümüz bu odada geçiyor. Ama velakin evin içinde oda değiştirince kendini yırtıyo bildiğin ağlamaktan helak oluyor. Özellikle yatak odasına geçince biraz da orda oyalanalım havası değişsin diyorum ama imkanı yok istemiyor. Sebebi ne olabilir bir türlü anlamadım. Başına böyle bişey gelen var mı acaba sebebi ne olabilir. Yatak odasına geçince orda oyalamaya oyun oynama falan çalıştım ama hiç birine kanmıyor. Oğlum 2 buçuk aylık bu arada