aLmisMomSs Merhabalar bebeğine arı mama veren anneler nasıl veriyorsunuz akşam mı sabah mı? Tok tutma süresi ne kadsr oluyor
Liyalio aLmisMomSs benimde kızım 8 aylık bende hero baby nin aldım daha yapmak nasip olmadı bende bu gece yapicam oda tok tutsun diye vericem denicem bakalım nasıl olucak tok tutucakmi bilmiyorum
Aaskoglumm aLmisMomSs ben arı mama geceyi akşam 11.30 veriyorum gece 4 tekrar acıkıyo onun dışında arı mama vermiyorum
Ogullarinaasikanne aLmisMomSs sadece gece uykuya yatmadan once veriyorum canim ben evet tok tutuyor 8 aylik olmak uzereyiz
Batimoms aLmisMomSs karışmak haddime değil ama vermeyin lutfen 2 ay daha geçsin muz hurma gibi tok tutan şeyler verin. Onlar kaşık mamalar ari mama vs midede beton gibi kalıyor resmen. Ben de bir kaç kez verdim.pisman oldum. Tadı tuzu belli değil. Içinde yok yok bin tane karışım. Ben muzu ezip içine 3 4 tane de hurma ezip veriyorum mis gibi yiyor
bett12 ya bnde 4.ayımıza girdiğimizde gece uykusuna geçmeden önce vermek istiyorum,şıan 3 aylığız,mama almıyoruz arıyı vermek isteme sebebim gece tok kalsn uyuma süresi uzasın diye,ama doğrumu düşünüyoeum yanlışmı bilmiyorum
Cihangiriinannesii bett12 Yanlış. Bebek illa acıktığı için uyanmaz ayrıca 4. Ay o tarz şeyler için erken
Ogullarinaasikanne aLmisMomSs yok canim ek gidaya geçtikten sonra basladim 5.5 aylikti kasikla veriyorum biz anne sütü aldik sadece
Ogullarinaasikanne aLmisMomSs valla anneler o kadar linc etmiski tarif edesim gelmedi. 1 cay bardağı suya 1 tepeleme y.k seklinde pişirip veriyorum canım
aLmisMomSs Batimoms evet içine yulaf koyunca daha lezzetli daha değerli oluyor hurmayı nasıl veriyorsunuz peki
Batimoms aLmisMomSs canım yaşadığım yerde hurma çok hem de kaliteli iran hurması. Etli etli. Ben 3 4 tane ılık suya koyuyorum 5 dakikada kabuğu dokunacak kıvama geliyor sonra çekirdeğini de çıkarıp eziyorum az biraz şu damlatiyorum ezilmesi kolay oluyor mama yada anne sutu bile olabilir. Sonra ezdiğim muza yada hasladigim irmiği katıyorum öyle çok seviyor hurma hem çok faydalı hem de tadı çok lezetli hem doğal şeker. Bazen iyice suyla inceleyip ezip krema gibi sarelle gibi yapıp kahvaltıda bile sürüyorum ekmeğine yada çay kaşığıyla yediriyorum. 1 yaşında baslaidk şimdiye kadar en az 4 paket bitti.
aLmisMomSs Ogullarinaasikanne Aaskoglumm anneler çok bilmiş 🙂 linç etmeye herkes hazır ama yemeyen bir bebekleri olsa eminim hatta 100de 100 eminim onlarda böyle düşüneceklerdi 🙂 tarif için teşekkürler
Aaskoglumm aLmisMomSs valla benim oğlum çok zor yemek yiyen bi çocuk sabahtan akşama kadr kaşık elimde dolanıyorum meyveyi bile suyunu sıkarsam içiyo doktorum sakınca görmedikten snra burdakiler pekde umrumda degil açıkcası