aLmisMomSs organik oldugu icin en iyisi diyebilirim o yuzden tadi oyle seker 0 cunku. Gercekten guzel bir kasik mamasi. Kilo falan yapmiyor. Bebegin genetigi onemli sonucta. Icine kendiniz birseyler koyup tatlandirabilirsiniz bebeğinizin ayına göre. Meyve, bebe birincisi, pekmez, bal vs…