Elfzmr Benim önerim, mama veriyorsanız kesinlikle biberon ile vermeyin. Diğer önerim ise bu konuyu isterseniz daha bilgili kişilere danışın. Facebookta emzirme akademisi diye bir grup var orada ücretsiz yardımcı oluyorlar bu emme problemlerinde, mamada vs.. oraya bi danışın