Mavis89 20aylıkken emzikten kestim 2 yaştan sonra dişlerin yapısını bozduğu için sadece uykuya geçerken Alırdı öncesinde o yüzden kesmedim gecesinde gene emzikle uyudu tam dalınca attı ucunu kestim sabahları daha erken uyanmaya başladı çünkü atıyorum 6 da uyanınca emziğini alır gene uykuya geçerdi 7 de tamamen güne başladık ve bir iki istedi gösterdim ksik olduğunu kendi alıp çöpe attı istedikçe sen çöpe attınya dedim