Nursu94 Oglum sekiz aylık olmasına rağmen desteksiz oturmuyor. Daha doğrusu oturmak istemiyor. Kendini arkaya doğru atıyor. Sizce bu durum normal mi
Aaskoglumm Nursu94 benim oğlumda 9 ay 24 günlük normalde oturuyor ama tutmadımı farkettigi an atıyo kendini geriye yani oyuna dalarsa sıkıntı yok oturuyo
GoGirl Nursu94 9 aya kadar normal diyorlar biraz daha bekleyip doktora danisin yine de cunku oturmak istemese belli bir sure oturup dusmesi gerekir eger oyleyse tamam ama oturdugu gbi arkaya atiyorsa henuz hazir olmayabilir
Mavi_ Nursu94 arkasında mı duruyorsunuz? Sizi hissediyorsa atıyor olabilir. Tutmuyorum, hadi kendin otur diyerek konuşun eğer size güvenip kendini arkaya atıyorsa bırakabilir bunu yapmayı. Benim oğlum de bazen kendini atıyordu öyle diyerek bıraktırdık.
ahdkh8689 Nursu94 benim oğlumda oturmuyor emekliyor yan şekilde eli yere değecek öyle oturuyor poposunu havaya kaldırıyor kalkmak istiyo tabi kalkamyo benim oğlumda parmak ucunda durur topuğu yere basmaz o kafamda hep takılı
Mavi_ Nursu94 kontrollü bir şekilde onu tutmadığınızı hissettirin. Kendini geri attığı zaman zarar görmeyeceği şekilde arka tarafını ayarlayabilirsiniz . Siz yanına oturup ya da karşısına onu teşvik edebilirsiniz.