bhrcpt Kızlar bebekler işin satılan berelerin iki tarafında bağcık car bağlamak için siz bağlıyor musunuz sizce güvrnli mi ? Nasıl kullanıyorsunuz ?
Htcesylmzz bhrcpt ben bağlıyorum çünkü sürekli çekip atıyor. Yumuşak bi şekilde bağlıyorum canını acıtmasını önlüyorum. 13 aylık oğlum.
bhrcpt Htcesylmzz Neden öyle yapmışlar anlamıyorum mesela kafasından çıkarmaya kalksa Allah korusun boğazına çökücek ip