yeni-anne ahdkh8689 tahin hakkında bir bilgim yok ama kivi 7 meyveden aşılanarak mı ne yapılıyormuş sanırım o yüzden kivi 1 yaştan sonraya bırakılıyor diye biliyorum
ahdkh8689 yeni-anne teşekkür ederim canım ya biz yedigimizde istiyor sürekli vermedim ondan sormak istedim
ahdkh8689 Ptrckli az az verim çok faydalı çünkü kiviyi rengindenmidir nedir biz yerken çıldırıyor anne yüreği işte 😍
susiron 11 aylık sayılırız günde 1 er çay kasığı kadar. Tahin ve pekmez karısımı veriyorum ben yeni başladım lakin kivi vermedim henüz