Doktor kontrolüne giderken pusetin içinden düşmüş kızım. Ben önden gidip kapı açıyordum ve puset bebek arabasına takılıydi nasıl olduysa yüz üstü düşmüş. Eşim korkudan çocuğu kucaklayıp bana doğru koşuyordu o kadar korktuk ki anlatamam hala çocuğa baktıkça gözlerim doluyor.Doktorumuz gördü ve tomografi gerek olmadığini söyledi sadece takip edicez. Herhangi bi şişlik morluk yok Ve uyutmamda sıkıntı olmadığını söyledi kızımda uyuyor şu an. Biraz morale ve öneriye ihtiyacım var 😢😢😢