Bende 48 gün önce spinal sezeryan oldum hafiften uyuşukluk var geçmesi yıllar alır tabikide. Kesilirken o acıyı hissetmeyelim diye bakalim neler sürüyorlar oraya kolay değil tabiki de. Beni ilk gün yürüttüklerinden sonra hep ayaktaydım doktorun elindenmidir yoksa kendimden kaynaklı birşey midir kolay geçti şükür. Ilk zamanlar da iyidim şu an daha daha iyiyim. şimdi olsa yine aynı doktor yine spinal sezeryan olurum. Allahım herkesi bir avaz da kurtarsın.