Beren13 biz 6 aydan itibaren kullanmaya başlamıştık. Aldığım dönemlerde 35 lira civarındaydı, hep netten sipariş verdik. İçinden 30 paket çıkıyor. 2 çeşidi var, biri 4 yaş üstü diğeri de bebekler için olanı ama içerik olarak doktorumuz ikisinin de aynı olduğunu hatta 4 yaş üstü olanı kullanırsak demir takviyesinin daha iyi olacağını söylemişti. Bebekler için olanında demir ve vitamin değerleri normal olanın yarısı kadar. Hatta ben incelemiştim dünya Sağlık örgütü bebeklerin alması gereken demir oranını belirlemiş ve 4 yaş üstü kullanılan tam da o değeri karşılıyordu.