1 ay öncesine kadar sütüm çok iyiydi hatta bi kaç haftaya kadar diyebilirim yani geceleri sütüm akardı öyle gündüz de baya dolu oluyodu yediklerim içtiklerim hep aynı ama öyle dolmuyo sanki artık gece akmıyo gögüslerm taş gibi oluyo ve ağrıyodu şimdi öyle değil neden acaba bilen var mı