Sukut kişiden kişiye değiştiği gibi doğumdan doğuma da değişiyor kuzum. İki kere sezeryan oldum, ilkinde sadece bir hafta ağrım oldu. Sonra hiç sıkıntı yaşamadım. İkincisinde kafamı koparmak geliyordu içimden, öyle bir ağrıydı. 4 ay kadar devam etti sonra geçti.