Brcn123 Merhaba oğlum 4. Aya giricem ve son 3-4 gündür geceleri saat başı uyanıyor derin uykuya dalamıyor. Aynı dertten muzdarip olan var mı?
veralinna2 Brcn123 bizde yaşadık 4.sy aşırı uyku bölünmeli tuhaftı 5. Ayımız biraz sanki düzeldi gece saat başı kalkardık 🤦🏻♀️
hirazls Brcn123 yanlız değilsin sabah 8 den beri ayakta 2 de uyudu tam 15 dakika hemen ayılmadan memeyi taktım ağzına bakalım nekadar uyucak 😴
Seremet58 Brcn123 biiizz✋🏻 Normalde sabah 7 de kalkan çocuk 5 Te ayakta gündüz uykusu yeni yeni düzene giriyordu artık zorla uyutuyorum son çare olarak dün ablam ayağında salladı hafif bir şekilde anca uyudu yoruldum artık 😩
Seremet58 Angars benimkide öyle yapıyor gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum öyle yapınca 🤷🏻♀️😂😂 ben onu uyutmaya çalışıyom o bacak kaldırıp bırakma derdinde 🤦🏻♀️😂😂
Angars [silindi] gündüz uykusu zaten uok uyusa 30 dk anca gecede bizi uyutmuyor surekli mizmiz ataktan sanirim
Angars Seremet58 yaa gercekten mi insan o sese uyuyamiyorda biz eşimle anlam beremedik ne yapior boyle diye neyse en azindan gazi kolay ciksr dedik 😄😄😄
Seremet58 Angars valla yaa ilk yapmaya başladığında dedim bu napıyor böyle egzersizlerede başladı 🤦🏻♀️😂😂😂 bazen her kaldırmada bi pırt sesi o da ayrı tabi 😂😂
Angars Seremet58 😄😄 bizde basinda kalakaldik ne yapiyor bir yerimi agriyor diye iki bacagi birden pat pat atiyor 😄😄
Brcn123 Yalnız olmadığıma sevindim mi desem ne desem bilemedim🙈😂yaa bizimki gündüz uykuları düzenli ama gece saat başı uyanıyor bu sıralar sanırım 4. Ay uyku gerilemesi diye bişey varmış onu yaşıyoruz 🙄inşallah bi an önce geçer🙏