Arkadaşlar bugün elime ulaştı robot süpürgem deneme amaçlı çalıştırdım fakat yavaş ve çekmedi sanki tozları sonra kullanımı ile ilgili video izledim çekiş gücünü arttırdım çekmeye başladı fakat bi süre çekiyo sonra yine yavaşlayıp çekmiyo. Sanırım ilk alındığında 12 saat şarjda kalması gerekiyomuş. Şarjı yok ondanmı böyle oluyor acaba? Bilginiz varmı