Giizzeemm KardelenYB bilgim yok üstte kalsın ben 9 Eylül de ücretsiz yaptırdım sıra beklemiyosun randevu ile
tubist KardelenYB biz gecen yil kalca ve isitmeyi 350 mi neydi yaptırdık su hospital de oralarda asagi yukari en fazla 200 falandir
KardelenYB tubist Karataş hastanesinde de 350 ydi ama orda doğum yapmama rağmen bu fıyat dahıl degıl dedıler bende yaptrmadım orda ata sağlığa gectım çocuk doktorumuz orada umarım oda öyledir işitme testini yaptırdım ben kalça 150 falandır o zaman