Mehtee evet kuzum baya ıyı geldı gerçekten doktorumuz önerdi avantan vardı birde ıkısını bırlıkte kullandım kırmızı egzamalar bembeyaz oldu çok şükür suan sadece bıodermaya devam edıyoruz yumos yumos oldu eskısı gıbı tenı bende domatesi yumurtayı tavuğu bıraktım baktım çünkü onları yeyınce kakası su gıbı yesıl ağır kokulu oldu bır daha tekrarlamaması ıcın elımden geleni yapıyorum ha bu arada şampuanı da bıoderma aldım