2ay 12 günlük kızım var baştan beri emzik almadı. Midesi bulanı or öğürüyor her seferinde ben de zorladım eksikliğini de hissetmedim bu zamana kadar. Ama iki haftadır uykusu geldiğinde elini ağzına sokup emiyor kendini uyutmaya çalışıyor.başına gelen var mı? Bi de emzik alsın elini emme sin istiyorum ne yapabilirim?