hirazls Mom089 baya baya araştırarak ve cok yakın eczacımızında önerisiyle ya ocean alıcaktık ya sıdefer ama oda sideferi önerdi ve bugün ilk dozla başladık hayırlısı🐱
AZERbAYCAN Mom089 biz ferrix kullanıyoruz +2 demir destekli ve parabensiz tek kan damlasıymış sanırım doktorumuz bu damlayı önerdi. Bi sıkıntısı olmadı kızıma. Kabız da yapmadı. Asl90
Mom089 hirazls inşallah şifa olur 🤗 bende Bi araştırayım dedim 4 bitince başlanıyor diyor herkes ama biz 4 e yeni girdik Beklemelimiyim 1 ay daha
Mamay bestiron nutrigen fermix içerikleri temiz olanlar. Hepsini kullandık bir tek nutrigen kabız yapmadı oğlumu
Happygirl8 Mom089 https://m.vitaminler.com/urun/newvit-demir-damla-100-ml-12532?gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETwq26FkOvMglSY82dJA68pfDeInNuL5npTnJ8LTMf6KMC9CcSa_KbMaArbyEALw_wcB
Happygirl8 Mom089 bundan kullancaksanız 1 damlasında 1.7mg demir var.. kg başına 1mg olcak bebek 7 kiloysa, 7 bölü 1.7 küsüratlı çıkınca yarım damla verme şansınız pek olmadığı için yuvarlak hesap yapçaksınız 😃
hirazls Mom089 biz 4 ay 11 günlüğüz hemen başladık valla 4 ay aşsında direk verdş hemşire vegarefon ama ben sidefer aldım doktorumda onayladı
Mom089 Happygirl8 beynim yandı 🤯😂 İyice Bi araştırayım alırsam inşallah beceremessem yine size sorarım olur mu 🙆♀️