mert_alim oğlum bugüne kadar hep normal mama yedi ilk kez verdim demin gayet iştahlı yedi normal mamaya göre katı biraz uzun sürede bitirdi az verdim bekliyorum alerji vs bir şey yapıcak mı diye şuan direk içer içmez kakasını yaptı onu söyleyebilirim