Gizemela bi doktorun yazısında okumuştum. Bebek ek gıdaya geçmeye hazır olduğunu kendi belli ediyormuş zaten. Örneğin siz yemek vs yerken ağzını açıyo mu? Yada kaşık çatal gibi şeylere uzanmaya çalışıyo mu? Gibi. Biraz sabırlı olun. İnşallah alışır. Ama zorlamayın sakın. Bebekler o konuda çok inatçılar maalesef ☺️ Azar azar olsa da alışacaktır 🌸