Ege52 Merhaba kızlar , 2 ay 19 günlük bebeğim 3.ayda göz muaynesi yapılması gerekiyor dedi sağlık ocagindaki hemşiremiz. Istanbul anadolu yakasındayim yaptirabilcegim ,öneriniz olabilecek hastane varmıdır acaba?
Ege52 Anneyeni bana sağlık ocagindaki hemsiremiz 3 ayda göz muaynesi yaptirman gerekiyor dedi peki sizin kendi doktorunuz mu yapti cocuk doktoru oluyormu saglik ocaginda bilmiyorum. Muayneyi nasil yaptı acaba bir cihaz vs.
Anneyeni Ege52 ya goz muayenesi diyince ciddi bisey beklemistim ben saglik ocagindaki aile hekimi isiklari kapatti perdeleri cekti kizimi yatirdi sedyeye iki gozunede birer kere isik tuttu bi problem yok dedi kuzum bu kadar
Ege52 Anneyeni anladım canım teşekkür ederim. Bakalim gittigimde bende soylerim orda yapılırsa yaptırırım artik