Melek232020 Prensesannesi38 https://ty.gl/do4e1ru Babyhope pembe mama sandalyesi çok memnunum. Bebeğim hareketli olmasına rağmen güvenliği oldukça fazla. Biraz ağır olduğu için bebek hareket etsede sarsılmıyor öneririm.🙏
BhtrOlcay_ Prensesannesi38 Bende ebebekten yeni aldım baby plus markasının aşırı memnunum aynı zamanda çok güvenli fiyatıda 379tlydi.👀
ArasMom_34 Prensesannesi38 nerede görsem herkes onlardan kullanıyor ayak koyma yerli aldım ama güvenlik açısından güven vermedi tabi sizin nasıl özellikler aradığınızada bağlı