Çok yüksek rakamlarda kilo verdüyseniz, yağ dokusu olan memedende vermişsinizdir elbettw ama yaşadığınız durumun esas sebebi emzirmek tabii ki de. Hepimizde var olan bir problem. Ben estetik müdahale yaptırıcam, kış geçsin diye bekliyorum. Sporla da toparlanmaz malesef bahsettiğiniz kadar bir değişim varsa, müdahale ettirmeyi düşünebilirsiniz siz de. Çok başarılı operasyonlar artık.